محل کلینیک

اصفهان نجف‌آباد، خیابان شریعتی -سه راه فرهنگ - مجتمع نکین- طبقه پنجم

رزرو نوبت

031-42316924

روزهای کاری

دوشنبه -سه شنبه - پنج شنبه

محتوای جدول

پی آر پی درمان با پلاکت خون ،در اصل پلاسمای غنی از پلاکت به عنوان یک درمان “پرکننده طبیعی” شناخته می شود که ظاهری جوان تر به پوست با حداقل زمان از کار افتادگی می دهد. عملاً هیچ خطری برای آلرژی یا حساسیت وجود ندارد.

مروری برPrP

Prp (Platelet-rich plasma) که از پلاکت های خون شما برای تحریک رشد سلول های جدید استفاده می کند، به عنوان صورت خون آشام نیز شناخته می شود، یک درمان پوستی پیشرفته که برای جوانسازی پوست عالی است و به بهبود رنگ و بافت پوست تان کمک می کند.
درمان مشکلات صورت با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) که یک درمان تزریقی است که از مقدار کمی از خون بیماربرای تحریک تولید کلاژن و سلول های جدید ، به جهت بازسازی بافت پوست استفاده می کند.
پلاسمای خون حاوی غلظت بالایی از پلاکت ها است که سلول های بنیادی را تحریک می کند تا به بازسازی و بهبودی بدن با سرعت بیشتری کمک کند. PRP بافت کلی پوست را بهبود می بخشد، خطوط و چین و چروک های اطراف دهان و چشم ها را کاهش می دهد و نواحی توخالی مانند شیارهای پارگی، گونه ها و شقیقه ها را پر می کند. پی آر پی همچنین می تواند به صاف کردن آکنه و اسکارهای جراحی کمک کند.

پی آر پی PrP جوانسازی پوست

چه کسی می تواند کاندید درمان PRP صورت باشد؟

بیاین با هم بررسی کنیم چه کسانی می توانند از درمان prp برای صورت خود استفاده کنند ؛مانند اکثر روش‌های زیبایی، بهترین کاندیدای زن، خانم‌هایی هستند که باردار، شیرده یا قصد باردار شدن ندارند. علاوه بر این، این درمان برای افرادی که تحت درمان های ضد انعقاد هستند، از شرایط خودایمنی رنج می برند، یا مبتلا به هر نوع سرطان، کم خونی شدید، تعداد پلاکت پایین، عملکرد غیر طبیعی پلاکت ها و عفونت سیستمیک فعال ممکن است واجد شرایط نباشند، توصیه نمی شود.
درمان های صورت پی آر پی به مشتریان جوان سازی طولانی مدت و موثر پوست را از طریق پلاکت های بدن و فرآیندهای طبیعی ارائه می دهد.

فرآیند ( PrP ) پی آر پی چیست؟

برای استفاده از هر درمان زیبایی یا غیر زیبایی چه خوب است که از فرآیند و عملکرد آن آگاه شوید ،در این بخش به فرآِیند PrP می پردازیم:

  • ما یک نمونه خون می گیریم، اندازه نمونه متوسط ​​یک آزمایش خون معمولی.
  • سپس خون به مدت چند دقیقه در سانتریفیوژ قرار می گیرد و با سرعت بالا می چرخد.
  • یک سرنگ استریل فقط برای خارج کردن PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) از نمونه استفاده می شود.
  • پلاسما و سرم استخراج شده و سپس دوباره به پوست مشتری تزریق می شود که قبلاً با استفاده از بی حسی موضعی بی حس شده است.

کل این روش فقط شامل تزریق سوزن به نواحی مورد نظر است، عملاً به زمان بهبودی نیاز ندارد و همچنین عوارض جانبی احتمالی را به حداقل می رساند. اما ناراحتی جزئی وجود دارد و ممکن است یک احساس سوزش بسیار خفیف احساس شود، اما اینها با یک سوزن بسیار ظریف انجام می شوند تا هر گونه درد را به حداقل برسانند.

درمان prp برای چه مواردی مفید است

مزایای بالقوه PRP منجر به علاقه گسترده به استفاده از آن برای اهداف ضد پیری و بازسازی شده است. خواص درمانی اجزای خون در پی آر پی را می توان به عنوان یک درمان زیبایی برای موارد زیر استفاده کرد:

  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک
  • سفت کننده و تقویت کننده پوست
  • کاهش خفیف کلاژن و حجم
  • پنجه کلاغی و حلقه های تیره زیر چشم
  • جای زخم آکنه
  • آکنه روزاسه
  • رشد سلول های جدید را تحریک می کند
  • رنگ و بافت پوست را بهبود می بخشد
  • رنگ پوست را بهبود می بخشد
  • به اولین علائم پیری کمک می کند
  • رنگ پوست را بهبود می بخشد

درمان پی آر پی عمدتاً در صورت، به ویژه در اطراف چشم، دهان و بینی استفاده می شود، اگرچه ممکن است در پشت دست ها و در سراسر بدن استفاده شود، معمولاً در دکلته برای ایجاد ظاهری جوان تر و درخشان تر.

مزایای درمان صورت PRP چیست؟

  • درمان صورت PRP از منابع طبیعی خودتان استفاده می کند و خطر عوارض جانبی و واکنش های آلرژیک را به حداقل می رساند.
  • تولید کلاژن طبیعی به طور معمول خطوط، چین و چروک ها را در یک فرآیند ملایم با تورم، کبودی یا توده کم یا بدون آن کاهش می دهد یا از بین می برد.
  • ماهیت ارگانیک این روش برای کسانی که می خواهند از محصولات و فرآیندهای مصنوعی اجتناب کنند ایده آل است.
  • درمان پی آر پی برای جنسیت مشخص نیست، بنابراین هم مردان و هم زنان می توانند از ظاهری طبیعی و جوان تر بهره مند شوند و از آن لذت ببرند.
  • درمان صورت پی آر پی نیازی به مداخله جراحی ندارد.
  • بهبود ظاهر پوست پس از درمان PrP ظریف و طبیعی است و نتایج ماندگاری دارد.

عوارض جانبی پی آر پی چیست؟

عوارض جانبی درمان صورت PRP بسیار خفیف است زیرا بعید است که بدن نسبت به مواد خود واکنش نامطلوب نشان دهد. حداکثر ممکن است انتظار داشته باشید که تورم خفیف تا متوسط ​​و/یا قرمزی یا گرما را در ناحیه درمان تجربه کنید، که عوارض جانبی رایج در فعال شدن پلاکت‌های شما هستند.
علاوه بر این، به دلیل تزریق حجمی مایع به ناحیه، ممکن است مقداری کبودی ایجاد شود و ممکن است چند روز طول بکشد تا از بین برود.
همه درمان‌های غیرتهاجمی دارای یک عنصر خطر کوچک هستند، به همین دلیل است که ما درکلینیک سرو تنها پس از مشاوره حضوری، درمان‌ها را انجام می‌دهیم که طی آن شما را ارزیابی می‌کنیم و احتیاط‌ها و مراقبت های این روش را به تفصیل شرح می‌دهیم. البته شما می توانید مراقبت های قبل و بعد از پی آر پی را دانلود و آن را کامل مطالعه نمایید.

درمان PRP چه تفاوتی با سایر تزریقات دارد؟

پی آر پی کلاژن شما را تحریک می کند تا برای جوانسازی کامل صورت به جای بهبود ناحیه فردی رشد کند. در مقابل، پرکننده‌های اسید هیالورونیک با استفاده از مواد جامد که خطوط و چین‌های پوستی صورت را پر می‌کنند، کار می‌کنند. این پرکننده‌ها برای نرم کردن خطوط عمیق‌تر مانند چین‌های اطراف دهان یا حجیم شدن لب‌ها استفاده می‌شوند. آنها معمولا بین 6 تا 18 ماه طول می کشند. درمان های مکرر برای پر کردن مجدد ناحیه مورد نیاز است.
درمان صورت PRP برای حجم دادن به صورت، حجیم کردن فرورفتگی های گونه، نرم کردن گودی های چشم، بهبود حالت کلی، سفت شدن و بافت پوست و پرکردن مناطقی که پرکننده های اسید هیالورونیک نمی توانند به آن برسند یا استفاده از آنها ایمن نیست، موثرتر است.

سوالات متداول پی آر پی

آیا پی آر پی درد دارد؟

ناراحتی جزئی وجود دارد و ممکن است یک احساس سوزش بسیار خفیف احساس شود، اما اینها با یک سوزن بسیار ظریف انجام می شوند تا هر گونه درد را به حداقل برسانند.

چه مدت بعد از تزریق پی آر پی تغییر را ببینم؟

مشتریان معمولاً بعد از انجام PRP اثرات فوری آن را احساس می‌کنند و طی چند هفته آینده کلاژن شروع به رشد کرده و سلول‌های سالم بیشتری را در زیر پوست تولید می‌کند. در آن زمان است که نتایج بهینه از روش احساس می شود.

آیا پی آر پی نیاز به تکرار دارد؟

بسته به ناحیه تحت درمان، ممکن است تکرار درمان برای ادامه اثرات مورد نظر ضروری باشد. روش‌های جوان‌سازی صورت ممکن است به 1-3 درمان در سال نیاز داشته باشد، بسته به نوع درمان.

چه افرادی نمی توانند از prp استفاده کنند؟

زنان باردار ، شیرده و افرادی که قصد بارداری دارند.همچنین افرادی که دچار کم خونی یا بیماری های خونی هستند.